Pages

Followers

Hari Isnin


 Mesti ramai TAK SUKA HARI ISNIN, kan? Hehe TAPI ingatlah

Hari Isnin adalah hari yang baik untuk berniaga.
Hari Isnin juga merupakan hari:
1. Naiknya Nabi Idris a.s ke langit..
2. Nabi Musa a.s berangkat ke bukit Thursina
3. Rasulullah s.a.w dilahirkan..
4. Malaikat Jibril turun kepada Rasulullah S.A.W buat kali pertama.
5. Amal perbuatan umat Nabi Muhamad dilapurkan pada hari Isnin.
6. Hari wafatnya Junjungan mulia…Nabi Muhamad S.A.W
7. Bukti keesaan ALlah diturunkan…”Qul huwallahu ahad”


With Love,
Aini


11 comments:

  1. Saya memang sejak dulu sukakan Isnin. Tak tahulah knp..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus lah kalau macam tu..hehe
      Monday new day..

      Delete
  2. hari isnin....
    tp kita datang jenguk hari selasa ni hehehe...

    ReplyDelete
  3. Ammi tak suka Ahad sebab Ahad banyak kerja nak kena buat..nak iron baju, nak pack itu ini..nak prep sana sini. nak-nak kalau balik kampung

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe betul tu.. lagi penat dari hari biasa kan?

      Delete
  4. Kita ni selaunya tiru je.... orang cakap tak suka... kita pun ikut sama... hehe

    ReplyDelete
  5. Mujur hari isnin hari offday ccl . So x terasa sangat monday blues

    ReplyDelete

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)