Pages

Followers

Wordless Wednesday - Yunus dah sebulan

Assalamualaikum..

Hari ni anak buah Aini yang ke-3 dah genap 1 bulan.
Muka sebiji macam abang dia masa baby dulu..
Rindu nak dukung Yunus.. Ni sebab Aini kerja, hujung minggu je lah dapat jumpa..
Nasib baik la rumah dorang dekat je, tak samapi 10minit dah sampai.
Tinggal di taman sebelah je.

Yunus Mateen Bin Ibrahim

Yusuf Idlan Bin Ibrahim
(Abang Yunus)

Haaa sebiji kan macam muka abang dia..?
Ni klau ada kat Aini mau gomol-gomol dia sampai dia nangis..haha

With Love
Aini


7 comments:

  1. Masya Allah, comelnya baby Yunus...

    ReplyDelete
  2. So cute. Semoga membesar dengan sihat dan jadi anak yang soleh. Follow here #155

    ReplyDelete
  3. alololo.... rindu plak nak dukung baby juga ni hahhaa

    ReplyDelete
  4. Comel! Rindu bau baby kecik... nak balik bagitahu wife lah! :D

    ReplyDelete
  5. alahao hensemnya yusuf ni baru sebulan aunty dah terpikat dah ni.. muahciked

    ReplyDelete
  6. Sedap nama dia..jarang nampak orang zaman sekarang letak nama anak klasik2 mcm ni...

    ReplyDelete

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)