Pages

Wordless Wednesday - Aisyah and her dinosaur

Aisyah panggil Aini untuk cari dinosaur costume.
Aini pun tak ingat mana lah Aini simpan sebab masa mula-mula dapat ni Aisyah takut.
Dapat hadiah dari sepupu Aini yang kini menetap di Singapore.
Dia tahu Aisyah suka Dinosaur.

Aisyah: Mama..Aisyah nak pegang dinosaur boleh.. (sambil tunjuk gaya pegang tali)
Aini: pegang dinosaur
(sambil garu kepala, tak tahu dinosaur mana satu sebab dinosaur dia punya lah banyak)
Aisyah pun tunjuk la gaya dia tu, baru lah Aini ingat yang mana satu

Aini i stor takde, pi bilik belakang rupanya dalam box

So bila bagi Aisyah pakai tak sampai 5 minit dia buat muka..

Aisyah: Mama tak nakkkkkk...
Aini : Tadi kan Aisyah nak pakai..
Aisyah: Taknakkkk Aisyah atutttt..



Sempat lah snap gambar dia dengan muka moody sebab takut..Haha


Aini panggil dia "Aisyah senyum kejap je mama nak ambik gambar pastu bukak la ya"
Terus dia senyum.. haha

Ok.. hari tu Aini 1st time menang Give Away from Eksplorasilea
Thank you so much.
Boleh la nak makan sup ke maggi ke taruk dalam tu..
baru ada gaya macam orang Korea makan..hehe


Wiht love,
Aini

 

7 comments:

  1. Comel costume denoso Aisyah ye. Acik pinjam boleh?

    ReplyDelete
  2. Comel lah aisyah ini. Kejap berani lepastu kejap takut haha. Paling bagus dia bagi kerjasama untuk senyum untuk tangkap gambar.

    Mangkuk itu adalah mangkuk favourite saya sebab saya pun memang teringin nak beli tapi tidak terbeli beli lagi

    ReplyDelete
  3. haha mintak tapi takut. comel je Aisyah

    ReplyDelete
  4. hahaha comel je mata siap jeling...

    ReplyDelete
  5. Kalau dinasor macam ni uncle pun tak takut....

    ReplyDelete
  6. comel costume Dino ni. Dalam takut² nak ambil gambar layan jugak mama nak ambil gambar dia.

    ReplyDelete
  7. comel je dia... hehehe

    ReplyDelete

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)