Pages

Followers

Sahur simple je

Happy weekend you all..

Ada ambik sambung cuti tak sampai ke Selasa ni.. Aini tak cuti.. nak jimat untuk cuti raya dan cuti -cuti Malaysia.. Kalau ada lah..hehehe

Image: google

Pagi tadi bangun sahur Aini tak rasa nak makan nasi berlauk. 
Hanya mama dan hubby je makan nasi.
Aini makan telur halfcook bersama sekeping roti gardiner..
Letak kicap skit [atsu koyak2 roti tu letak dalam telur halfcook gaul sebati pastu ngap..
Sedapnyaa.. Eh sorry puasa la.. Hehe

Aini pula akan minum air XS Perfect sekali untuk sentiasa rasa kenyang.
2minggu Aini puasa ni, berat badan turun hampir 3kg.

Kalau Aini makan dengan berdisiplin, tak ikut nafsu sangat memang banyk turun. 
Mau 5kg leh turun tapi takpe janji ada turun.

Selepas minum XS Perfect memang membantu untul membuang toxin dalam badan.
Boleh baca entry XS Perfect

Hari ni Aini kerja halfday..
Esok baru nak shopping raya..hehe..

Selamat erhujung minggu..

With Love,
Aini

10 comments:

  1. Cantik kejadian telur setengah masak tu

    ReplyDelete
  2. Half cooked egg with kicap and bread is one of my favourite too. After losing weight, need to maintain after Hari Raya.

    ReplyDelete
  3. Tahniah turun berat 3 kg dalam tempoh dua minggu puasa. Moga terus istiqamah.

    ReplyDelete
  4. cepat kita post sini... klu x nanti msg virus kluar...

    tu jarang kita tglkan komen sebab slalu x lepas... ni kita test test ye hehehe.. Selamat berpuasa Aini :)

    ReplyDelete
  5. half boiled egg dengan roti bakar. Kenyang jugak tu..

    ReplyDelete
  6. td sy sahur nasik putih & telur mata tuang kicap.. lebih kurang je kan? tp nasik tu adalah dlm 3 suap je.. utk syarat je.. hehehe

    ReplyDelete
  7. Wah dan berjaya turin 3kg. keep it up!!

    ReplyDelete
  8. Ramai plan nak shopping raya besok :)

    ReplyDelete
  9. wahhhh byk tu dpt kurangkan berat badan chaiyok chaiyok!

    ReplyDelete

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)