Pages

Followers

Balik kampung - Tengok berita/facebook update jam teruk

 Assalamualaikum,

Masing-masing dah balik kampung ke hari ni ?

Aini InsyaAlah petang nanti la..Nak balik Tronoh, Perak rumah my MIL. Ni pagi tadi tengok berita highway dah bersepah jam. 

Telah dinasihatkan balik dalam selepas pukul 1pm atau lewat ptg.. So lepas kerja Aini nak kemas baju, dah standby tepi dah tinggal nak sumbat dalam luggage je. Pastu makan jap.. Mama Aini masak masakan Italiano iaitu Spaghetti Bolognese.. So we're all are Italian for today and tomorrow will be Malaysian back because we're going to eat Nasi Lemak for breakfast..haha

Sempat buka google maps nak tengok jalan tanda merah kat jalan mana.. banyak tempat rupanya.huhu.. Tengok lah ni..


Bukit beruntung (dulu panggil bukit berjuntai) - Google Maps

Slim River - Google Maps

Ni nak ke utara ni.. Dari puncak Alam pun dah jam.. Nampaknya Aini kene ikut jalan belakang la lalu kawasan kampung.. leh tengok sawah padi.. hehe..

Anyway, Aini doakan semoga perjalanan anda yang balik ke kampung selamat sampai ke destinasi. Remember Don't Sleep & Drive. Kalau mengantuk tu berhenti tepi tempat yang selamat.. buat la air kopi panas ke.. Ehh...


With Love,
Aini


8 comments:

  1. Hati2 ye...

    Uncle lepak rumah je....

    ReplyDelete
  2. Selamat pulang ke kampung
    Harap2 tak kenyang makan jem

    ReplyDelete
  3. Moga selamat tiba ke kampung halaman tercinta Aini :)
    Kami nak conquer KL :p

    ReplyDelete
  4. wahh jem rancak dimana2 berdosiaa.. hahaha 😅😅

    ReplyDelete
  5. kita tak kemana pun malas nak hadap jem, duduk dendiam kat rumah dan kerja seperti biasa pada isnin, kamis dan jumaat

    ReplyDelete
  6. cuti perayaan...bdk sek pn cuti..mmg bertabahla jammed

    ReplyDelete
  7. hari tu masa nak balik nilai pun, ayu tgk dulu jalan..mujur x de jam dah

    ReplyDelete
  8. Balik kampung musim perayaan dan cuti panjang tak sah tak jem. Bertabahlah kalau terjebak dalam jam. Asalkan selamat sampai ke destinasi.

    ReplyDelete

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)