Pages

Followers

Faham tak gambar ni..?

 

Sumber : Facebook 


Faham tak dari gambar ni..? Nak tahu jawapannya..?

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Budak ni letak siku atas tembok...Haha..
Aini sampai nak sakit kepala duk fikir mana kaki dia..macam mana dia duduk ni.. Adoiiii

With Love,
Aini



11 comments:

  1. Tak dapat gambaran lagi
    puas belek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tengok betul2 dada budak ni sama paras dengan tembok tu..
      So she's on the other side.. sebab tu nampak bahagian atas je..
      Warna tembok dengan lantai sebelah sama tu buat kita tak nampak jelas..

      Delete
  2. Pernah nampak gambar ni kat ig. Mula ingat dia tenggelam. Lahh rupanya tembok tu tinggi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn sampai jadi geram sebab tak dapat tangkap mula-mula..haha

      Delete
  3. hahhahaha betul laa klu aini x ckp ada tembok, memmang dok cari2 gak mana kaki dia hahaa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aini pun mcm tu juga.. cari org komen baru la nampak

      Delete
  4. Masih tak nampak dan x boleh bayangkan... pening pula tengok. Macam kena telan bumi separuh badan tu..

    ReplyDelete
  5. Hehe tuler..Aini sampai pk budak ni OKU ke.. rupanya tak.. tembok tu je tinggi sama paras dengan dada dia.

    ReplyDelete
  6. Jenuh tenung gambar ni bagi paham...so dah paham dah...hehehee

    ReplyDelete
  7. Hehehe... faham dah. Pandai photografer menembak.

    ReplyDelete
  8. Ammi sekali pandang je faham dah tadi sbb nampak beza tekstur batu tu

    ReplyDelete

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)