Pages

Followers

The Deep Sea


Assalamualaikum

Pernah tak tengok dalam laut sedalam 10,000 meter?
The Deep Sea dapat menunjukkan apa ada di dalam laut sedalam
10,907 meter yang mereka berjaya rekod.
Bukan dalam bentuk visual tapi
dengan bentuk grafik dapat memberitahu kita
apa ada di dalam hidupan laut tersebut.

Jom tengok

Kalau kapal tenggelam semua kenal Kapal Titanic kan.?
Sedalam 8000+ meter dalamnya.

Lt. Don Walsh, USN (bottom) and Jacques Piccard (center) in the bathyscaphe Trieste

Tak dapat nak bayangkan 2 orang yang telah berjaya menyelam dengan sempit macam tu.
Mesti sejuk gila duk dalam tu kan..?
Nama mereka adalah
Boleh klik nama tersebut untuk lebih tahu tentang mereka.

Dah tengok dah The Deep Sea..?
Apa komen you all..?

Quite interesting isn't it..?

With Love,
Aini


7 comments:

  1. yooo.... yg 2 meter pun klu orang x leh tahan bole sesak nafas... ini kan plak 10meter ke dasar laut.. perghhh.... harus terkapar2 dibuatnya

    ReplyDelete
  2. wow hebatnya boleh selam sejauh tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan.. kalau kita tak berani nak menyelam sedalam tu

      Delete
  3. Dalam sikit tak jejak kaki pun dah panik rasa, inikan sedalam itu.

    ReplyDelete

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)