Pages

Followers

Urat 'geli' suamiku hilang..

Haha..mesti readers fikir apa yg hilang..
Sebenarnya citer dia camni.. Sejak BE kenal Azmeer sebelum tunang lg..BE suka usik dia.. BE suka geletek atau cuit dia, BE suka cuit dia kt tetiak and tekuk dia sbb di geli yg amat sgt.. Masa tunang pun dia geli tp....masa dh kawin, selepas akad nikah tu..hari esoknya Azmeer dh tak geli mcm dulu dah.. Memang pelik..hilang terus gelinya tu. BE mmg geli tp makin kuat jadinya.. macam semua geli Azmeer dipindah ke tubuh BE..ayooo tak tahan lah bila kene geletek..macam sesak nafas dibuatnya..Hehe

Kadang2 bila Azmeer geletek BE, BE kononnya nak balas alik lah tp Azmeer dgn rela hatinya dekatkan diri utk BE geletek dia tp xde apa effect pada dia pun..Sabar je lah..geram pun ada..

Readers penah ada kene sama mcm BE x..?

*Sunyinye...Azmeer g jumpa kawan dia..

~BrightEye~

1 comment:

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)