Pages

Followers

Sampai awal

Salam dan selamat pagi semua..

Pada hari Isnin ni, BE datang ofis pada jam 7.15pagi.. gerak dari rumah jam 6.15pagi.. lewat skit..Hehe..
Time masuk ofis jam 8.30pagi tapi oleh kerana Azmeer kene g keje awal untuk setup jadi BE pun kenelah kuar awal. Takpe lah sekali skala.. nasib baik ada orang masuk ofis jam 7.30pagi, atleast takdelah sunyi ofis ni. cuma dorang tak dekat dengan bilik BE, agak jauh skit la..

Nak buat keje skrg macam awal la pulak.. Biar relax2 dulu, main game jap ke kan.. Ikan BE ni pun nak kene tukar air ni.. dah berminggu-minggu tak tukar air..Eee bucuknye.. nak kene mandikan dia lps ni.. Hehe

Ok lah, BE xtau nak citer apa lagi.. nnt kite sambung lagi ek.. tata

2 comments:

  1. xde jumpa momok kew...?hehehe... :-P

    ReplyDelete
  2. Sayang BE: xde momok pun..hehe..itan2 ada teman BE..

    ReplyDelete

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)