Pages

kek yg tomei..

hi..ntah mcm mana BE leh bukak web ni.. nmpk kek ni menarik sgt.. dorang lukis guna edible markers.


ni pen yg boleh decorate atas kek/biskut..

Nak tgk tak kek yg BE ckpkan td..?

doodle cake 
So simple and colourful

doodle rainbow cake
very colourful inside out

Wish i have a birthday cake like this.. (^_^)





2 comments:

  1. wow comel!
    atas kek pun boleh doodle. hehe.
    Nak dapat mana pen tu bE :)

    ReplyDelete
  2. @Azah Skaliskala

    BE xtau mana nak dptkan tu..kat M'sia susah nak dpt rasanya.. BE ada cr dlm web tp byk kedai kek xde jual edible colour marker tu. :(

    ReplyDelete

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)

Followers