Pages

Rojak Burger..

Pernah rasa rojak burger tak..? Kat opis BE ada buat.. Kawan BE slalu gak makan ni pastu BE pun fikir cam mana rupa rojak burger ni, jadi BE pun cuba lah. rupanya dia ada macam kat dalam tu. Dia letak burger ayam, burger daging, sosej, telur, cheese, dan salad2. Last taruk mayo & sos cili/BBQ.. bila dicampur nmpk sedap, rasa pun sedap tapi klau hari2 makan jawabnya naik lah KG dalam badan anda.. Hehe.. Tp BE makan rojak burger ni 2 months ago.. Hehe

Rojak Burger
ok, nnt kite sambung lagi ye.. Nak tgk Sin Chan..Hehe (^_^)

~BrightEye~

3 comments:

  1. oooo nmpk sedap dowhh..

    shin Chan still ade ke?

    ReplyDelete
  2. nampak sedap.. sekali makan kena joging 5km.. hihihi..

    ReplyDelete
  3. Catdy: Sin Chan is still on air..

    aDieyza: Hehe betul tu..

    ReplyDelete

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)

Followers