Pages

Fish&Chips dan Nescafe panas..

Hmmm pelik x org makan Fish & Chips bersama nescafe panas... Bg BE biasa je tp xtau la pendapat org lain, slalunya org minum dgn fresh orange la, apa2 fruit juice la.. Tp ntah kenapa, BE ambik nescafe panas.. Hehe tp sedap yg amat. Nescafe panas kow lg tu.. BE x minum air sejuk, suara pun dh mcm jantan.. Haha.. duk batuk je.

BE br alik dr Alamanda, Putrajaya. Maklumlah hari Jumaat kan rehat panjang, jadi BE langkah panjang lah..Hehe. BE g dgn mama.. nak minta mama masak Spaghetti esk.. Dh lama tak makan Homemade Spaghetti.

Otei thats all for now.. Wait for the next topic..

~BrightEye~

4 comments:

  1. nak jugakkkkkkkkk.... pic ?

    ReplyDelete
  2. Catdy: x snap pun.. klau nak t u cr dlm google.. Hehe

    ReplyDelete
  3. alah.. leh jew snap lagi makanan tu, bila sayang uuk t snap la, tpi bntuk ye x sama la..bntuk ye gulung2 & brtukar warna..hahahaha.. buweeekkkkk... :-P

    ReplyDelete
  4. Sayang BE: Eeeee yuck..!!

    ReplyDelete

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)

Followers