Pages

Kita pula yang demam

Assalamualaikum..

Baru-baru ni Aini update pasal Aisyah demam.
Alhamdulillah Aisyah bertambah baik cuma batuk je tak hilang lagi.

Sekarang ni mama Aisyah pula yg demam.
Hari Khamis dah mula sakit badan..
Tekak semakin perit bila telan air liur..
Rasa macam ada benda je kat tekak ni..
Khamis tu Aini masih kerja lagi..
Petang tu tiba ada rasa seketul keluar dari tekak..
Kahak dengan darah sekali.. 
Mungkin akibat kesan luka di tekak.

Aisyah teman mama plak pi klinik..

Jumaat tu Aini MC..
Jumpa doc dia bagi 2 hari mc sebabnya hari Sabtu kerja halfday..
Jumaat tu tak demam tapi segala urat sendi ni sakit.
Sabtu tu Aini demam, batuk & flu.. suhu naik 38 kadang² naik 40..
Hubby masa tu kene kerja.. Gagah juga la nk handle si aisyah pastu kemas rumah sikit.
Itupun mama Aini suruh rehat tapi Aini nk sibukkan diri supaya berpeluh. 
Kalau duduk tido je takut lagi melarat.

Esok Isnin nak masuk kerja dah.
Ntah ok ke tak Aini ni.
Dua malam dah letak cool fever kat dahi Aini.
Klau esok masih x larat mungkin balik awal jelah kot... 

Bila dah mula batuk, asma mula la datang..
Sakit dada dan tekak bila terbatuk kuat ni..
Sampai suara Aini dah keluar suara jantan dah..haha

Sexy you..haha

With Love,
Aini




5 comments:

  1. semoga cepat sihat aini.. skrg mmg musim org demam..
    jg kesihatan ok.. =)

    ReplyDelete
  2. get well soon..musim sekarang ni. mcm2 virus ada

    ReplyDelete
  3. Get well soon..musim sekarang ni...klinik pun penuh je

    ReplyDelete
  4. Demam berjangkit jangkit sekarang ni. Musim demam. Haritu anak buah pun demam pastu berjangkit dengan adik dia dan mak ayah dia. Lama juga demam tu. Semoga cepat sembuh. Aamiinn...

    ReplyDelete

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)