Pages

Wordless Wednesday - "Aisyah dah besar panjang"

 


Noor Aisyah tak lama lagi nak masuk 4 tahun..
Cepat je masa berjalan..
Tahun depan start tadika dengan sepupu sebaya dia Noor Zulaika

Semakin cerdik
Bijak
Pandai berkata-kata
Pandai mengadu..haha
Pandai pujuk
Pandai berterima kasih
Pandai menari dan menyayi..klau buat depan abah dia malu..
Kuat cemburu dengan abah mama dia..
Tu biasa lah kan..? Hehe

Suka cakap "Aisyah dah besar panjang"

No matter what, you will always be the
best girl
best love
best friend

With Love,
Aini





6 comments:

  1. kejab je rasa anak2 ni membesarkan....moga Aishah terus membesar jadi anak yg solehah, sihat selalu......aamiin

    ReplyDelete
  2. Forever princess manja kan :)

    ReplyDelete
  3. rindu budak2 baya ni... dah besar sok byk ragam dah ehhee

    ReplyDelete
  4. Moga Aisyah terus membesar dengan sihat. Jadi anak solehah dan taat pada ibu ayah ye sayang.

    ReplyDelete
  5. Sekejap je rasa masa berlalu tau2 nnt dah masuk sekolah rendah. Hargai masa dgn anak2 sbb dieorang cepat membesar!

    ReplyDelete
  6. Sekejap dah 4 tahun dan nak sekolah dah tahun depan. Besar dah Aisyah. Mesti dia tak sabar nak school.

    ReplyDelete

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)