Pages

Aisyah demam lagi

Assalamualaikum    

Baru kelmarin Aisyah baik dari demam..
Tinggal batuk je..
2 minggu lepas Aini pernah update Aisyah demam 
Ni kene balik mungkin sebab berjangkit dengan hubby Aini dan cuaca yang tak menentu..

Selagi Aisyah tak fully recover selagi tuler hati Aini tak tenang..
Memang mata Aini dah macam panda dah..
Akan terjaga waktu tengah malam bila dia duk batuk2..
Ahad baru ni dia suhu demam dia naik 39-40..
Malam je panas dia jadi tinggi..
Waktu siang suam2 je tapi aktif..
Malam dia akan lemah.



Masa pi klinik doc takut simptom Influenza..
Sebab sekarang tengah banyak kes kene Influenza..
Buat la swab test, Alhamdulillah negatif..
Cuma doc tak pasti apa buatkan Aisyah ni demam balik.
Pernafasan ok.. jantung ok..
Doc kata klau lebih 3 hari tak hilang demam kene ambik darah..
Aini berdoa minta Aisyah cepat sembuh.. Taknak sampai kene ambik darah lagi..

Hubby request ubat demam masuk buntot..Doc bagi juga ubat botol skali..
Tu kalau suhu 38+ boleh la guna..
Disebabkan malam tu naik jd 39.5 Aini guna ubat buntot..
Nangis la Aisyah sebab sakit dan ada rasa tekejut..
Masa dia baby dulu mana ingat kan..?


Selepas masuk ubat buntot Aisyah tidur je.. 
Takde selera nak makan so Aini bagi dia susu..
Alhamdulillah esoknya demam dia dah ok..tinggal batuk je..

Semalam dia semakin aktif.. tapi dengan aktif dia buatkan dia jadi kerap batuk..
Doakan Aisyah cepat sembuh ya kawan-kawan..

With Love,
Aini
 

6 comments:

  1. alolo sian nya dia... semoga demam aisyah cepat kebah dan makin sihat ye

    ReplyDelete
  2. Moga Aisyah cepat sembuh. Kalau anak-anak sakit ibulah yang paling risau kan.

    ReplyDelete
  3. alahai memang ssh ati kalo anak xsihat..
    semoga aisyah cepat sembuh.. =)

    ReplyDelete
  4. Sayu betul tengok budak2 demam macam ni....

    ReplyDelete
  5. smoga cpt sembuh aisyah

    ReplyDelete
  6. Terima kasih semua (^_^)

    ReplyDelete

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)