Pages

Followers

Tangan Aisyah dilukis menjadi apa..?

Assalamualaikum..

Happy weekend all..
Selamat Menyambut Hari Malaysia..
Wahh Aini tengok dalam Instagram semalam KL punya sesak ya..?
Nasib baik lah tak pi sana.. 
Lagipun Aini duk rumah je.. hubby demam.. Aisyah baru baik dari demam..
Ada sape2 turun KL ke semalam..?

Anyway, Aisyah suruh Aini lukis guna tangan dia..
Aisyah letak tangan dia atas board tu dengan pelbagai cara pastu Aini lukis bentuk tangan dia atas board tu..
Tak kira kembang ke, bentuk penumbuk ke.. pastu Aini akan lukis jadi bentuk yang sesuai..
Random je..
Jom tengok..



A Rooster .. Aisyah pandai teka ni ayam

Rabbit

Fish

Mice

Aisyah pandang Aini "Aisyah jadi Spiderman..?" Haha

Aini takdelah creative mana..
Tapi secara spontan kita buat anak-anak jadi seronok..

So hari ni you all pi mana..?
Rasa kejap je dah nak hujung september kan..?

With Love,
Aini

 

7 comments:

  1. Comelnya! Kreatif sangat.
    Tentu Aisyah rasa seronok.
    Hari ini duduk rumah saja, berehat.

    ReplyDelete
  2. Mesti Aisyah kagum, macam-macam lukisan ibu boleh hasilkan dgn bentuk tangannya. Aini pun kreatif 👍

    ReplyDelete
  3. takde ke mana pun hari ni...semalam je pergi jemputan kahwin sekejap... lepas tu mereput la kat rumah aje

    ReplyDelete
  4. On Malaysia day, our friends picked us up from KL Sentral, had lunch in PJ and then to Semenyih. Good thing we were not caught in any traffic jam. You are very creative.

    ReplyDelete
  5. comei je aisyah.. antara toys yg selalu kita beli utk anak2 kan .. board ni

    ReplyDelete
  6. Oooo,... soiderman ke? Sikit lagi nak jadi ROCK! \m/

    ReplyDelete

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)