Pages

Followers

Pernah makan Sate Minang?

Hi readers,

Pernah makan sate minang x..? Kelmarin BE g pasar malam kat area umah Azmeer. Memang panjang lah pasar malam dia tp BE x round sampai habis..letih la.. Azmeer ajak beli sate minang. BE tak pernah makan sate minang. Bila BE tgk memang agak berbeza skit dgn sate melayu. Sate minang ni lebih pada kuah dan nasi impit. Kuah dia bukan kuah kacang tapi kuah berempah.. Memang agak pedas la.. Sate dia bagi 5 cucuk je, tp klau nak lebih pun xpe. BE tak sempat nak snap sebelum BE makan sebab nampak sedap jadi BE just ambik gambar dari internet je la.. Cuma dalam gambar ni kuah dia agak cair. Yg BE makan agak peket la.. BE tak dapat nak habiskan sebab BE dalam kepedasan jadi Azmeer yang tolong habiskan..Hehe

http://4.bp.blogspot.com/_zOfhPOBxui0/SwZri0JUkyI/AAAAAAAAHDM/9bWmwjjf4-0/s1600/1.JPG

Ini namanya Sate Minang..cuba lah..

~BrighteEye~


1 comment:

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)