Pages

Bersabar ada hadnya

 

Bersabar ada hadnya..
Dekat setahun bekerja tahan je apa dia nk complain

Kali ni hilang segala mood
Dengan kata-kata dia tanpa berfikir panjang
Main sedap je tuduh kita macam tu
Takpe lah klau itu yang kamu fikirkan

Maybe you think you are always right
You can assume the others as your humble but not me
Without them your business won't become this far
I guess this will be my last appear in your shop

At first you treat me well
Of all I have done for your company
Now you treat me like S### with words
and you have cross the line

Semoga Allah S.W.T lindungi pekerja lain dari hasad dengki, fitnah dan iri hati.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Maaf di atas luahan hati Aini dalam blog.
Terima kasih kerana sudi singgah dan support blog Aini..

Love you guys

With Love,
Aini



2 comments:

  1. bila nak luah, luahkan je supaya lebih tenang.
    kadang-kadang bila bercakap orally kita akan nangis lebih dari bercakap..
    so penulisan adalah salah satu cara untuk nak release apa yg terbuku

    ReplyDelete

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)

Labels

Followers