Lunch harga x berbaloi

Hari ni malas nak g jln jauh utk tapau makanan, jd BE g lah turun cafe kt bwh ni. ingat nak beli milo suam je.. pastu ternmpk sup ayam, mcm cedap je.. BE letak nasi skit and sup ayam. BE ambik ayam seketul keciknye, kentang kecik gak and 1 taufu lembik2, g counter.. tau makcik tu charge brape..?

RM5.30!!

Mahalnye...huhu.. klau g kat blok lain mau charge RM3.00, itu kira ok lah berbanding dgn makcik ni bagi.. BE bukannye isi nasi penuh kat dlm polistrin tu..(eh betul eja tu). Bila masuk opis makan ayam tu, hilang selera.. ayam tu mcm bau hanyir.. ayam smlm ke..? BE asingkan ayam tu mkn nasi and taufu lembik2 je lah.. mana tak asyik sakit peyut.. (tu sblm2 ni la) skg dh jarangggg sgt2 makan kt cafe bwh.. patutlah skg org opis kat blok ni jarang mkn kt bawah.. Sabar je lah..


2 ulasan:

  1. kdg-kdg sbr jerla dgn org meniaga nie!! hanya kejar duniawi je..akhirat tk pk!!
    K.lisz kt off mmg selalu ready roti gardenia 1 plastic..yerla takut lunch nnti takde geng!!

    BalasPadam
  2. k.liz:
    Aini pun kadang2 bwk roti n i just drink milo whenever i'm alone..

    BalasPadam

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)