Pages

Aku dilamar..

Assalamualaikum,


AKU telah DILAMAR oleh MALAIKAT MAUT... AKU bakal BERNIKAH dengan KEMATIAN... 

AKU bakal BERCERAI dgn DUNIA yang ku KEJAR...

MAHARKU adalah NAZAK dan sepersalinan KAIN PUTIH... PELAMINKU diwangikan dengan GAHARU CENDANA...

Disaat itu akan akan DIARAK dengan laungan AZAN.. BerAKADkan TALKIN, berWALIkan LIANG LAHAD, berSAKSIkan NISAN...

pada MALAM PERTAMAku , aku akan DISERIKAN dengan persoalan MUNKAR dan NAKIR...

Ingatlah..segala NIKMAT yang ada padamu adalah datangnya dari ALLAH,
kemudian apabila kamu ditimpa KESENGSARAANKEDUKAAN dan KESEDIHAN..
maka kepadaNyalah kamu perlu meminta PERTOLONGAN.



1 comment:

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)

Labels

Followers