Pages

Gaji + Bonus

Assalamualaikum,

Hari ni semua pegawai dan kakitangan kerajaan bershopping lah ye..? ada yg terus ke bank untuk bayar hutang.. Mesin ATM pun dh out of service la, stuck la, hang la dan mcm perangai mesin tu wat. Kecian mesin tu, hari gaji je mesti hang..

Alhamdulillah, rezeki BE bulan ni lebih skit tp x sentuh la..semua tu untuk dibayar hutang..he..he..he..(ketawa dalam kesedihan walaubagaimanapun BE tetap bersyukur). Mcm2 BE plan nak beli itu, beli ini utk diri BE dan special gift for my loving hubby..shhh its a secret.. klau BE bg tau dlm blog ni nnt hubby baca..huhu..tp itu akan dibeli secara berperingkat.. Mulai bulan ini dan seterusnya, BE nak mula wat saving,  simpan dlm ASB.. Klau ada emergency, yg betul2 emergency br BE akan guna.. 

Minggu ini, hari Ahad, BE akan bercuti di Sungkai.. mandi air panas hotspring. Boleh rebus telur lagi dlm air tu.. BE akan bermalam semalam dan akan buat BBQ depan homestay. Nama homestay tu BE tak ingat lah.. nnt bila BE nak update BE bagi tau ye pastu snap2 ye..

tata readers..








6 comments:

  1. Bestnya...bolehlah belanja ya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..ok..pastu Ratu belanja BE lak ye

      Delete
  2. Eh ida pun baru balik dari HotSpring.. boleh lah jenguk jenguk entry ida.. hehhehe.. ida dah selamat membayar hutang, membuat agihan.. tinggal ciput tuk shopping.. hihihi.. jadiklah kan ? ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagi advance.. BE lum byr hutang lg.. huhu tp dh asingkan dh.. ok t BE tgk blog ida ye..hehe

      Delete
  3. Replies
    1. hehe..BE belanja ice-cream baskin&robbins ye

      Delete

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)

Labels

Followers