Pages

Bunyi pelik di bilik bos

Assalamualaikum,

Selamat Pagi, Hari ni mcm biasa BE akan sampai opis awal sejam..Waktu masuk keje jam 8.30am. Hebat kan..? BE kuar dr umah 6.15am, nak elak dr traffik jam.. klau kuar lmbt, lmbt lah sampai opisnye..

Bila BE sampai opis, biasanya ada seorang staff kakak ni masuk sbb dia mmg masuk keje jam 7.30am tp hr ni BE sorang je sampai awal. Bila dh letak bag semua, BE kuar dr bilik nak wat milo panas. Tgh duk bancuh tu tiba ada bunyi pelik mcm fax machine atau tv cctv dari bilik bos duk bunyi je pelik je.. So BE sambung bancuh air. dekat 3 kali bunyi mcm tu, pastu bila BE nak ke bilik BE alik mmg kene lalu bilik bos tu pastu tiba2 jantung BE laju je.. jln selaju2nya ke bilik BE tanpa pandang belakang. Pastu tgn BE terus tolak tutup pintu. Takut punya pasal.

Pastu xtau apa jadi dh..sebab BE terus pasang surah yassin..tenang hati ini..

-end of story-



4 comments:

  1. Tu sebab ida tak suka dtg awal sangat, balik lewat sangat, takut.. ida pernah dengar bunyian gitu.... serammmmmm kannn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke ida penah kene dulu.. mesti lg seram kan..huhu

      Delete
  2. assalamu alaikum...

    kalu boleh pasang laa surah albaqrah sampai hapis....

    inshaallah allah melendungi pejapat itu selama 3hri dari

    gangguan jin dansyaitan.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam,

      terima kasih kak..(^_^)

      Delete

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)

Followers