Pages

Followers

Nak poo2 perlu letak kat status fb ke..?

Hmmmmm not me.. ada lah sorang kwn sekolah lama type nak berak (bunyi mcm x best je, poo2 lg sedap bunyi haha) letak kt status fb..perlu ke..? rasa cam x rasional.. i mean what are her intention to write such thing like that.. for me its embarrassing.. Not that i want to talk behind her back but i guess u guys also will think that is no need to tell the whole world bout it.. ntah ler.. lantak lah.. BE cuma menyampah je tgk org letak status yg x perlu org tau kot.. you know what i mean..

by the way, smlm gaji kan..? kepada semua yg dpt gaji smlm dan bonus tu berjimat cermat lah ye.. jgn terlalu gopoh utk beli sesuatu yang tak penting.. beli yang mana lgi penting dan memerlukan utk harian kita.. (itu nasihat dripd suami BE yang tersayang.. even my mama.. hehe) have a nice day!! (^_^)


4 comments:

  1. hurmm... kalu Friend FB i pon suka letak status yg camtu.. even ade yg letak pasal dtg moon segala bagai...

    ReplyDelete
  2. Catdy: itu la pasal..perlu ke smua tu nak bg tau.. *sigh

    ReplyDelete
  3. waaaaaa....bestnyer!!
    korg ber2 laki bini genti masyukkk!!

    ReplyDelete
  4. lisa-lisz: hehe rezeki kak liz.. (^_^)

    ReplyDelete

Thank you for dropping at Aini's blog.

Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For further inquiry kindly email me at noorainimohdhalim@gmail.com

Happy Blogging (^_^)